[talk-cz] highway=construction/proposed v relaci

Lukas Kohout luko na luko.name
Úterý Duben 9 08:28:21 UTC 2019

Hoj, narazil jsem na stejný problém u D11, kde jsem označoval
rekonstruovanou půlku dálnice. Zajímavé je, že mosty jsou vykreslené
správně s kostičkovaným vzorem. Jaký je správný postup u rekonstruované
silnice/dálnice?

LuKo