[talk-cz] Mapování Rožnov pod Radhoštěm - okolo (autobusového) nádraží

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Duben 9 13:53:03 UTC 2019

Mohl by se někdo místní nebo skoro místní podívat na mapování v Rožnově pod
Radhoštěm?
Všimla jsem si náhodou, že se tam právě probíhá fell3. Takže přibylo
zmapování každého decimetru trávy, ale to není důvod proč píšu...

Ještě před ním se tam "prošel" další cizinec, a teď na některých cestách
naskakuje neskutečné množství značek, a z toho část podle mě neodpovídá:
příklad <https://www.openstreetmap.org/way/58556287/history>
Panorama
<https://mapy.cz/zakladni?x=18.1362753&y=49.4599774&z=18&pano=1&pid=57313974&yaw=4.544&fov=1.207&pitch=0.124&q=ro%C5%BEnov%20pod%20radho%C5%A1t%C4%9Bm>
Pokud se situace nezměnila, tak by tam podle mě u přístupu stačil zákaz
všech vozidel + povolit autobus, a to omezení rychlosti netuším podle čeho
je brané.

Podle mě by si to tam zasloužilo celkovou aktualizaci, minimálně source na
objektech ukazuje na starší data (budovy - KM, cesty - uhul:ortofoto) a
změny případně budou nad tím. Systematicky to asi nikdo neprocházel. Jsou
tam i chyby - např. na podchodech chybí layer atd.

Majka