[talk-cz] highway=construction/proposed v relaci

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Duben 9 14:37:02 UTC 2019

Zařazení do relace je podle mě chyba. Z definice té relace to chápu tak, že
tohle je nutně jen funkční silniční trasa, tj. něco, po čem můžu jezdit.
(...Trasy sestávají z cest, které jsou voleny opakovaně lidmi a vozidly...)
Podle mě tam rozestavěné části nepatří až do doby, kdy jsou zprovozněné.
Tohle jednoznačně není route=road, tohle je route=construction, když už.
Myslela jsem, že tohle je jen můj výmysl - a ono ne, několik takových podle
TagInfo už v OSM je.

Nehledě na to - v chybách carto jsem to nenašla. Už to někdo hlásil?
Protože já bych považovala za vhodné, nezávisle na to, že to zařazení do
relace považuji za chybu, aby zrovna tohle uměl vykreslovač odchytit a
"nepustil" to jako dálnici.

Majka