[talk-cz] highway=construction/proposed v relaci

Jan Macura macurajan na gmail.com
Úterý Duben 9 15:49:43 UTC 2019

On Tue, 9 Apr 2019 at 16:37, majka <majka.zem+talk na gmail.com> wrote:

> Nehledě na to - v chybách carto jsem to nenašla. Už to někdo hlásil?
> Protože já bych považovala za vhodné, nezávisle na to, že to zařazení do
> relace považuji za chybu, aby zrovna tohle uměl vykreslovač odchytit a
> "nepustil" to jako dálnici.

Je-li to chyba na straně dat, tak já to nemám potřebu hlásit jako issue do
OSM Carto. Klidně to ale udělej, jestli to považuješ za vhodné. Mám nějaké
printscreeny té špatně vykreslené situace.
Vojtechzaboril <https://www.openstreetmap.org/user/vojtechzaboril> se v tom
zase dneska hrabal a výsledkem je správné vykreslení, způsobené ale nejspíš
tím, že z relace odebral tag highway=motorway, což bych nepovažoval za
řešení.

H.