[talk-cz] Fotky rozcestníků - aktuálnost/zastarávání fotek

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Duben 12 08:38:03 UTC 2019

Ve vrstvě rozcestníků se ukazují všechny fotky, které nejsou označeny jako
zastaralé/rozmazané - nevím teď jak přesně ten tag je.

A v náhledu rozcestníků už dlouho plánuji zobrazovat více fotek. Jen se k
tomu někdy zase dostat.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 12. 4. 2019 10:01:04
Předmět: Re: [talk-cz] Fotky rozcestníků - aktuálnost/zastarávání fotek
"

To by bylo super! Akorát bych to neomezoval na jednu fotku, ale na všechny
fotky z nejnovějšího dne, protože občas je nutné přidat dvě/tři fotky k
jednomu rozcestníku - každou z jedné strany (např. https://openstreetmap.
cz/#map=19/49.48076/16.64509&layers=dKG
(https://openstreetmap.cz/#map=19/49.48076/16.64509&layers=dKG) )

On 11. 04. 19 22:26, Pavel Zbytovský wrote:

"

 Přijde mi, že není na škodu nahrát jakýkoliv rozcestník znovu.
Předpokládám, že fody si to může spárovat s hodnotou ref, a bude ukazovat
třeba jen tu novější. Šlo by to?

P.

On Thu, 11 Apr 2019 at 21:59, Jan Dudík <jan.dudik na gmail.com