[talk-cz] Fotky rozcestníků - aktuálnost/zastarávání fotek

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Pátek Duben 12 07:56:30 UTC 2019

To by bylo super! Akorát bych to neomezoval na jednu fotku, ale na
všechny fotky z nejnovějšího dne, protože občas je nutné přidat dvě/tři
fotky k jednomu rozcestníku - každou z jedné strany (např.
https://openstreetmap.cz/#map=19/49.48076/16.64509&layers=dKG )