[talk-cz] Turistická trasa Pevnostní linie "Kočičák - Chomutov"

Václav Kroupar vkvkvk na post.cz
Pátek Duben 12 18:52:12 UTC 2019

V ID se mi nedaří fotografie najít. Jak si je můžu zobrazit, ať je mohu dát
do relace?

Díky Vašek

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 12. 4. 2019 9:02:39
Předmět: Re: [talk-cz] Turistická trasa Pevnostní linie "Kočičák - Chomutov"

"Dne 11. 04. 19 v 22:22 Václav Kroupar napsal(a):
> Přidal jsem naučnou stezku po řopících nad Chomutovem. Dělám to poprvé.
Můžete se někdo podívat, zda jsem relaci
> nastavil správně? Též jsem nahrál fotky rozcestníků. Umístění https://www.
openstreetmap.org/edit#map=16/50.4894/13.3959
> (Nevím, jak lépe vytvořit odkaz).

Pro tebe - i pro ostatni at to nemusi dohledavat:

v iD editoru kliknes na cestu v te relaci. Dole v zalozce Vsechny relace
kliknes na tu relaci "Pevnostni linie..." a pak
v tom levem sidebaru jsedes uplne dolu (nekdy je potreba chvili pockat) a
tam je malym pismem: Zobrazit na
openstreetmap.org - na to kliknes:

A tohle posles.

Samotneho by me zajimal - ma se do takove relace pridat ty lehke pevnostni
objekty?

Podle
https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22399.jpg
do te relace pridas jeste ty rozcestniky a do policka "role" jim das
"guidepost" - v iD editoru je to to volne pole pod
jmenem relace.

Mirek