[talk-cz] dotaz jak vyznačit dobu neprůchodnosti turistické trasy

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Duben 15 17:16:01 UTC 2019

Dne 15. 04. 19 v 13:27 majka napsal(a):
> Na relaci - a toho se týkal ten dotaz - je to pak podle mě už úplně mimo. Tam na to není nic připraveného.

Na relaci urcite ne, jenom na ten kus polnacky.

Prijde mi horsi uplne smazat tu cestu a kus te relace nez ji tam smazat. Ona tam fakticky ta trasa je. Akorat holt vede
pres stavbu. Pak zalezi co to je za stavbu a v jakem je stavu. Obecne receno - dost cast jde i skrz stavbu projit.
Pripadne relativne lehce obejit.

Ale je to jenom moje preference. Rozhodne ani to smazani toho useku neni spatne.

Mirek