[talk-cz] Fotky rozcestníků - aktuálnost/zastarávání fotek

Jan Skala speirs na email.cz
Středa Duben 17 19:26:41 UTC 2019

Ahoj,
mám dotaz trochu mimo téma. Tome máme nějaký výstup kde budou třeba jen
čísla uzlů v OSM od rozcestníků, které nemají fotku, nebo mají jiný
problém? Dal bych je do mapy třeba s červeným okrajem na ikonce, aby se
člověk nemusel párat se stahováním a importem GPX. Může být jakýkoliv
zdroj, který půjde automaticky stáhnout a získat z něj ID uzlů. Jsem i
pro další aplikace do mapy, které pomohou při mapování.

Honza