[talk-cz] highway=residential místo polní/lesní cesty nebo unclassified

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Čtvrtek Duben 18 11:07:52 UTC 2019

Ja bych si predstavil nejakou query, ktera hleda tyto cesty, ktere nejsou v
plose landuse=residential. Bohuzel, takovyto dotaz je prilis velky aby
zabral celou CR a obsahuje spoustu false-positive (muj prvni uspesny pokus
s overpass, tak se rad necham poucit co delam spatne ;)). Ale treba aspon
trochu pomuze.

https://overpass-turbo.eu/s/I4F

Jakub