[talk-cz] highway=residential místo polní/lesní cesty nebo unclassified

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Duben 18 11:15:27 UTC 2019

Nakonec jsem pro okolí zvolila jednoduší variantu - jen vyhledat
highway=residential, a okem odborným hledat, kde je to v polích :) Patrně
by bylo řešením, hledat to podle délky cesty, ulice až na výjimky nebývají
několik km dlouhé.

Na první pohled má ten dotaz chybu v tagu "landuse", nemá se pak co
odčítat...