[talk-cz] Fotky rozcestníků - aktuálnost/zastarávání fotek

Jan Skala speirs na email.cz
Pondělí Duben 22 16:55:05 UTC 2019

Ahoj,
tak první nástřel je v souboru czech_republic_ee.map a je k tomu třeba i
aktualizace vzhledu, zatím jen v paws_4 a paws_4_LE. Beru všechna id
uzlů co jsou v JSON a ikonka rozcestníku má pak červený okraj. Až
proběhne aktualizace tak to bude i v czech_republic_gccz.map i v
ostatních vzhledech. Bude to asi pro takové lenochy jako já :)

Ještě nápad pro Locusáky:
locus-actions://https/osm.paws.cz/osmhicheck-locus-action.xml

Honza