[talk-cz] kontejnery na třízený odpad

mahdi1234 na centrum.cz mahdi1234 na centrum.cz
Úterý Duben 23 11:03:43 UTC 2019

Ja bych trochu videl i problem v tom, ze nekdo mapuje kazdej kontis
zvlast a nekdo da jeden bod a priradi mu treba sklo/papir/plasty. Takze
parovani na stavajici nemusi byt az tak trivialni :)

Timto bych vyuzil situace a zeptal se, co prefetujete? Ja osobne pokud
jsou napr tri kontejnery hned vedle sebe znacim jako jedno misto s vice
vlastnostma. Pokud ale bude treba mezi elektro a papirem volna plocha
nad ~5m pridavam dva.

mahdi