[talk-cz] kontejnery na třízený odpad

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Duben 23 11:12:35 UTC 2019

Osobně mapuji jen jeden kontejner, a všechny tagy na něj. Tj. po mě
zůstávají i "sklo/papír/plast/drobné spotřebiče/olej/směsný odpad", což je
asi tak maximum co se v okolí vyskytuje.
Samostatně jen, pokud je to například přes ulici nebo za rohem, tj. aby
bylo vidět, z jaké strany budovy k tomu musím. Ty kontejnery stejně po
vyvezení nebo za nějaký čas můžou být klidně o 20 metrů jinde.