[talk-cz] jak zjistit, jestli byl objekt smazán?

Pavel Pilát pavel.pilat na gmail.com
Čtvrtek Duben 25 09:01:47 UTC 2019

S překvapením jsem teď zjistil, že Hulín nemá obydlenou oblast (až na malou
část na východě za kolejemi) uzavřenou v landuse=residential. Mám pocit, že
tu byla a dá se to i předpokládat vzhledem k tomu, že okolní obce včetně
Kroměříže to všechny mají.

Nicméně než tam landuse=residential zakreslím, napadlo mě, že by mě
zajímalo, jestli jde zjistit, jestli to tu už bylo a co se s tím mohlo
stát. Ten pocit, že někde chybí něco, co už tam bylo, nemám poprvé.

Jak byste ověřili, jestli tu už objekt daného typu byl, abyste si mohli
zjistit jeho historii?

Hezký den
Pavel