[talk-cz] jak zjistit, jestli byl objekt smazán?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Duben 25 09:15:16 UTC 2019

Tohle se hledá hrozně blbě. Nejsnazší je to asi přes whodidit
<https://simon04.dev.openstreetmap.org/whodidit/?zoom=15&lat=49.31867&lon=17.47487&layers=BTT&age=1000>,
a prohlížet sady změn, co na tom byly.

Vypadá to pak takhle:
N(body), W(cesta), R(relace), zelené - počet přidaných, žluté - počet
změněných, červené - počet vymazaných.

[image: 2019-04-25_110918.png]

V konkrétním případě tě zajímají jen sady změn, které mažou cesty, případně
relace.

Ten diff přes overpass attic je trochu problematický - porovnává jen dvě
konkrétní data (sady dat) a rozdíl mezi nimi. Tj. je nutné, aby se člověk
trefil minimálně do chvíle, kdy tam ten objekt existoval. Pokud byl, ale
přibyl v mezičase, a zároveň v mezičase zmizel, nic to podle mě nenajde.