[talk-cz] jak zjistit, jestli byl objekt smazán?

Pavel Pilát pavel.pilat na gmail.com
Čtvrtek Duben 25 10:46:18 UTC 2019

Whodidit vypadá zajímavě, procházím changesety, kde došlo ke smazání cest.
Jen detail, když najedu v seznamu nad existující objekt, zobrazí se tooltip
s nápovědou, co to bylo:

[image: image.png]

Ale nad škrnutou položkou (což bude asi smazaný objekt) se to neobjeví a je
nutno si ji jednu každou otevřít a pak ještě kliknout na "View history". Je
ten chybějící tooltip v tomto případě nějaká chyba v mém prohlížeči?