[talk-cz] Fwd: hláška josm o nedostatku paměti

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Duben 25 14:55:49 UTC 2019

Co vím, ta hláška se ti neukazuje pořád stejně. Navíc ta kontrola velikosti
běží ve dvou fázích - jedno je velikost území a druhé je počet uzlů.
Podívej se na ten odkaz, je to tam výslovně napsáno.
Tohle zkrátka je "velké území" ne rozlohou, ale tou složitostí - což JOSM
nemá šanci poznat předem, ale až to stahování opravdu spadne.

Chyba může být i v paměti jako takové, samozřejmě, ale to by ti padalo i
jinde.