[talk-cz] Ikonky čerpacích stanic - Shell, OMV, MOL

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Duben 27 17:19:56 UTC 2019

On 27. 04. 19 11:47, Vit Semenec via talk-cz wrote:
> Ahoj,
>
> popisuji jak umím :)
>
> V navigaci Magic Earth se mě u některých benzínek zobrazuje ikonka
> konkrétní značky u jiných ne.
>
> Je to tím, že Shell, OMV a MOL mají v iD editoru vlastní skupinu (asi
> dle brand:wikidata ?).

Možné to je. Dá se to odhadnout tak, že najdeš jednu benzínku, která
ikonu má a druhou, která ji nemám. Pak se porovnají tagy a chybějící se
dodají. Pak se jen počká, jestli se ta benzínka zobrazí i s ikonou. To
bude ale nějakou dobu trvat. Nevím jak často dělají aktualizaci mapových
dat. Bohužel nemají otevřené kódy, takže se to nedá zjistit analýzou kódu.
Nebo se jich můžeš zeptat. Asi budou mít nějakou podporu.

> Uměl by někdo hromadně vyfiltrovat "Čerpací stanice" a ty co mají v
> názvu Shell překlopit na typ "Shell Čerpací stanice". A obdobně OMV a MOL?

Ano, uměl ;-)
Začít lze u overpass-turbo.eu: http://overpass-turbo.eu/s/Ijm  Pak už
jen nějaká magie kolem ;-)
Ale hodně záleží, kolik by toho bylo. Ony jsou nějaká pravidla pro
strojové editace.

> Benzina by si to také zasloužila, ale ta tam zavedena samostatně není.

Až zjistíme, jak to vlastně funguje, je možné to zkusit na tom správném
místě navrhnout.

Marián