[talk-cz] Jak na rekonstrukce multipolygonů (outer z neuzavřených cest)

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Duben 30 08:23:47 UTC 2019

Má někdo nápad, jak nejlépe, resp. nejsnadněji opravit/rekonstruovat
multipolygony (specificky lesy), u kterých outer není oblast, ale je to
tvořené jednotlivými cestami? V horším případě jsou takhle zoufale dělané i
ty inner.
Tyhle multipolygony se v případě přetrasování okolních polí přes lpis,
případně při upravení polohy cest či rezidenčních oblastí (protože bývají
nalepené i na ně) strašně jednoduše rozbijí.

Když jsem opravovala poslední takový, strávila jsem s tím doslova půl dne
práce, a nahrávala jsem to na několikrát. Další dva dny pak zabrala
kontrola toho, jestli se něco i přesto nerozbilo. Přitom se jednalo o
jediný les, jen nám ho momentálně protnula stavba dálnice a na jiném místě
z něj "ukousala" pole a výstavba.

Opravu by to chtělo, protože multipolygony zmapované tímhle způsobem jsou v
podstatě pro běžného uživatele needitovatelné, a zrovna ty lesy hranice
mění poměrně dost, tedy při pohledu na podrobnější mapu. A zmapovatelné je
to většinou dost snadno zrovna podle toho lpis.