[talk-cz] Jak na rekonstrukce multipolygonů (outer z neuzavřených cest)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 30 11:23:20 UTC 2019

Fakt si nemyslím, že samotné rozkouskování relace lesa je problém. Hlavní
problémem je to sdílení cest mezi multipolygony.

Možnosti jsou:

1) nakreslit nové outer cesty toho lesa, přilepit je na existující pole,
smazat staré cesty z relace lesa a outer cesty polí sloučit.

2) jako 1) jen se bude hlavně pracovat s relacemi polí.

3) smazat pole a znova natrasovat.

Ale všechny tři možnosti mi přijdou docela pracné.

Marián

---------- Původní e-mail ----------