[talk-cz] Jak na rekonstrukce multipolygonů (outer z neuzavřených cest)

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Duben 30 11:04:15 UTC 2019

On Tue, 30 Apr 2019 at 12:50, Marián Kyral <mkyral na email.cz> wrote:

> Tak ten les je více méně v pohodě, ale tohle je problém:

Já bych řekla, že je to jedno s druhým - protože buď ten les zůstane navěky
tak, jak byl zmapovaný (nikdo si netroufne na to sáhnout), nebo ty změny
okolo (a to navázání) si začne vyžadovat různé "nenormální" metody. A nebo
ty rozkouskované outer zkrátka časem opravíme na souvislou cestu a problém
pak zarazíme v počátku.
Protože co jsem viděla, tak kolem lesa s rozbitým outer se vyskytují i
louky a pole s rozbitým outer (s pravděpodobností hraničící s jistotou).
Vychází to z toho, že se rozbít zkrátka musí, protože ten les potřebuje z
té cesty outer pole/louky jen kus - nebo se musí ten les v téhle části
kompletně překreslit.
A málokdo si to uvědomuje.

Takže bych odhadla, že spíš Milan jen zoufale napravuje ty rozbité lesy,
ale přitom rozbíjí ty pole, protože to je ta cesta, co potřebuje k tomu,
aby to zavřel...