[talk-cz] Jak na rekonstrukce multipolygonů (outer z neuzavřených cest)

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Úterý Duben 30 12:06:26 UTC 2019

Jako první bod by určitě pomohlo, pokud vede skrz les větší silnice nebo
cesta, mapovat les na každé straně jako vlastní multipolygon.
Pak by to šlo i v rámci jednoho lesa dělat třeba podle stáří, druhů apod,
ale na to už se asi hůře shání data.

JAnD
---