[talk-cz] Rozcestníky pro Fody

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Srpen 14 07:24:24 UTC 2019

Jak psala Majka, tyhle udaje jsou dulezite, neni cilem napraskat
nejake fotky ale ziskat maximum skutecnych informaci, ktere se pak
daji vyuzit dal. Pokud ti to vadi, je lepsi opravdu nefotit nez si
hodnoty vymyslet, to by jsme si je mohli nagenerovat rovnou sami
nahodne.

Clovek by mel pridat fotku s realnymi udaji prave proto aby nekdo jiny
mohl zkontrolovat pozici rozcestniku a pripadne ji v OSM upravit.

Uz jsem to psal mockrat, ale prave (ne)kvalita dat (i fotek) bylo to,
co mne dokopalo predelat system od Walleyho, protoze jeho dalsi
pouziti bylo temer nemozne.

Bye