[talk-cz] Rozcestníky pro Fody

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Srpen 14 08:08:10 UTC 2019

Nesouhlasím (Martine, prosím, foť dál!), často není v mapě žádná
informace o rozcestníku, někdy ani to, že tam nějaký rozcestník stojí
(ve všichni se pohybujem v okolí Brna, kde už není co mapovat, tak se
řeší metrové odchylky). V takových případech jsem rád, když jsem z fotky
schopen přečíst všechny potřebné informace (name, ele, ref). Jestli je
rozcestník geotagován od oka a tím pádem o deset metrů dál než v reálu
je mi v celku ukradené, protože ta odchylka tam stejně je (zařízení, co
mám, je samo o sobě nepřesné, nijak jej nekalibruji, navíc nefotím z
místa, kde stojí rozcestník, ale stojím vždy tam minimálně metr před
ním, ...). A jestli byla fotka vyfocena 14.8.2019 v 10:07:13 nebo
1.8.2019 v 0:00:00 je naprosto jedno, o tom, co to bylo za zařízení, s
jakou clonou, v jakém režimu, ... ani nemluvě!