[talk-cz] Rozcestníky pro Fody

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Srpen 14 11:10:10 UTC 2019

st 14. 8. 2019 v 11:37 odesílatel Karel Volný <kavol na seznam.cz> napsal:

> hm, čistě ze zvědavosti by mě zajímalo k čemu?

detekce ostrosti v ramci OpenCV, detaily neznam, musel bych dohledat,
je mozne, ze je to pouze cas, ale mam za to, ze jsem tam nekde videl i
clonu.

> jiné, které jsou pravděpodobně přesnější než ty odstraněné, co se týče polohy,
> a dostatečně informativní, co se týče času - rozcestníky se fakt nepředělávají
> každých pět minut ... pro mě je zajímavé, jestli je to letošní, pak to asi
> bude sedět, nebo dvacet let staré, pak v některých lokacích můžu předpokládat,
> že to bude už úplně jinak

nikdo tady nerozporoval, ze je potreba presny cas. CO se tyka polohy,
v ramci verifikace jsem behem poslednich mesicu prosel vsech 20.000
fotek co tu je a tak vim, jaka ta data jsou, vim, co tam lidi
zadavali. Takze ja vychazim z realn zkusenosti (ne konkretne vuci
Martinovi ale fotek, ktere jsou v DB). Z ceho vychazis ty, kdyz
tvrdis, ze ty data budou kvalitnejsi nez ty v tom exifu?

> zahazovat _kvalitní_ data, jenom protože neodpovídají přesně tvé představě, a
> abys ospravedlnil jejich zahození, tak je označovat za "mizerná", to se mi zdá
> už krapet moc ...

ale pointa je prave v tom, ze nejsem schopen nijak poznat jestli jsou
nebo nejsou kvalitni.

> chceme, aby to skončilo jako na české Wikipedii, která schází na úbytě,
> protože spoustu kvalitních přispěvatelů odradila skupinka těch, co se nejvíc
> nudí, ehm, co jsou nejakčnější a mají čas na revertovací války a otevírání
> různých sporů pro formalismy atd.?

nevim, jake to je na cz wiki, kazdopade se snazim, aby byla sebrana
data co nejkvalitnejsi (uplna, konzistentni apod.), ne aby jich bylo
co nejvic.

Bye