[talk-cz] Imporovat jeskyne ... jak?! Re: import SHP

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Srpen 18 20:58:49 UTC 2019

On Sun 2019-08-18 21:22:50, Miroslav Suchý wrote:
> Ahoj,
> zkouším importovat SHP soubor do OpenStreetMap. Konkrétně tu jeskyni Na
> pomezí (viz předchozí vlákna).
> Nikdy jsem to nedělal a nějak se mi nedaří získat uspokojivý výsledek. A
> netuším jestli dělám něco blbě nebo zda jsou blbá ta vstupní data.
> Zkusil jsem:
>  * Otevří SHP soubor v QGISu
>  * uložit vrstvu jako..., vybral SRS=WGS84
>  * zkusil jsem to uložit jako GeoJSON a otevřít v iD editoru
>  * zkusil jsem to uložit SHP a otevřít v JOSM
> v obou případech dostávám tu jeskyni posunutou na severovýchod - viz
> [...]

Jen.. jde tvar jeskyne rozume importovat od osm?

Ja nejak nevim. Jeskyne je proste 3d dira v zemi. Tohle se ji snazi
popsat jako par bodu spojenych carou... coz je... no docela hodne
velke zjednoduseni. Jeskyne nejsou body spojene carou, ale spis pro
kazdy bod (lat,lon) interval (hloubka1, hloubka2) kde je vzduch... a
to jsem to taky zjednodusil.

Vlastne jo... to je lepsi zjednoduseni. Jeskyne je spis jako
vrstevnice nez jako cesta. A vrstevnice do mapy taky nedavame...

Bude na tech bodech aspon hloubka/vyska/tak neco?

Nehodilo by se na jeskyne spis neco jako 3d building? Nebo... blender?
:-)

									Pavel