[talk-cz] Chybějící rozcestníky v datech, vzdálenost rozcestníků?

majkaz majkaz na centrum.cz
Pondělí Srpen 19 07:38:22 UTC 2019

Jaká je max. vzdálenost rozcestníků od KČT? Někde tady to číslo pobíhalo, ale najít se mi to nedaří.

Jde mi o to, zda by se nedaly vytipovat trasy, kde rozcestníky v OSM chybí, protože je tam příliš velká mezera. Narazila jsem na to docela překvapivě včera na Fritschově stezce, a to jsem jeden (také dosud chybějící) rozcestník ještě přehlédla. Vzdálenost mezi zmapovanými rozcestníky tam byla cca. 7,5 km. Tím směrem od Českých Budějovic jsem na rozcestníky chybějící v mapě narazila již několikrát.

Majka