[talk-cz] Chybějící rozcestníky v datech, vzdálenost rozcestníků?

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pondělí Srpen 19 07:49:03 UTC 2019

Víc by ti asi řekl Jakub Těšínský, nějaký kontroly tohoto typu tuším dělá -
koukni na jeho přednášku z SOTM 2016: https://youtu.be/YjSv6pRvGhs

vop

---------- Původní e-mail ----------
Od: majkaz <majkaz na centrum.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 19. 8. 2019 9:43:33
Předmět: [talk-cz] Chybějící rozcestníky v datech, vzdálenost rozcestníků?
"Jaká je max. vzdálenost rozcestníků od KČT? Někde tady to číslo pobíhalo,
ale najít se mi to nedaří.

Jde mi o to, zda by se nedaly vytipovat trasy, kde rozcestníky v OSM chybí,
protože je tam příliš velká mezera. Narazila jsem na to docela překvapivě
včera na Fritschově stezce, a to jsem jeden (také dosud chybějící)
rozcestník ještě přehlédla. Vzdálenost mezi zmapovanými rozcestníky tam byla
cca. 7,5 km. Tím směrem od Českých Budějovic jsem na rozcestníky chybějící v
mapě narazila již několikrát.

Majka