[talk-cz] Data telefonich budek

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Únor 19 20:08:53 UTC 2019

Já trochu pochybuji o tom, že cokoli z toho bude v současné době
odpovídat.  U nás některé budky loni jen tak v tichosti zmizely.
U těch od ČTU můžeme dejme tomu předpokládat, že tam nebude nic navíc proti
současnému stavu - i když vím o několika obcích, které na naléhání O2
nakonec podepsaly, že si tam budku nepřejí. Ta data v mapě od O2 jsou
zastaralá, a netuším jestli se někomu podaří z nich vytáhnout aktuální.
Je obrovský rozdíl se zeptat, jestli můžu použít data, která už někde
jednoznačně jsou, a snažit se ta data z někoho vylámat naslepo. O2 to sice
bude mít v nějakém svém systému, ale nedělám si velké iluze, že nám to
budou vytahovat. Zvlášť pokud na svém vlastním webu to mají zakonzervované.

Majka