[talk-cz] Data telefonich budek

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Únor 19 21:06:25 UTC 2019

A co takhle jim nejprve nahlásit, že seznam na webu není aktuální? A pokud
jej zaktualizují, pokračovat krokem 2?

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 19. 2. 2019 21:10:21
Předmět: Re: [talk-cz] Data telefonich budek
"
Já trochu pochybuji o tom, že cokoli z toho bude v současné době odpovídat.
 U nás některé budky loni jen tak v tichosti zmizely.
U těch od ČTU můžeme dejme tomu předpokládat, že tam nebude nic navíc proti
současnému stavu - i když vím o několika obcích, které na naléhání O2
nakonec podepsaly, že si tam budku nepřejí. Ta data v mapě od O2 jsou
zastaralá, a netuším jestli se někomu podaří z nich vytáhnout aktuální.
Je obrovský rozdíl se zeptat, jestli můžu použít data, která už někde
jednoznačně jsou, a snažit se ta data z někoho vylámat naslepo. O2 to sice
bude mít v nějakém svém systému, ale nedělám si velké iluze, že nám to budou
vytahovat. Zvlášť pokud na svém vlastním webu to mají zakonzervované.

Majka

On Tue, 19 Feb 2019 at 20:58, Marián Kyral <mkyral na email.cz