[talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Leden 9 11:25:27 UTC 2019

Ahoj,

problém byl v relaci naučné stezky, co vede okolo a měla v sobě
highway=track (odstranil jsem). Stejně jako z Ptačí NS, která je
jihozápadně od tohoto místa (vede přes Dobrou Vodu). Asi by to chtělo
zkontrolovat okolo, jestli jich tam není víc, případně vytvořit querry
přes overpass (teď na to nemám čas, ujme se toho někdo jiný?)

Jirka Komárek