[talk-cz] Problém s JOSM

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Leden 10 14:12:27 UTC 2019

Tohle bych odhadla na zabezpečení - java/windows/antivir. Ten můj skript
jsem ti poslala přímo, ale můžeš zkusit prozkoumat nastavení (jestli není
zablokované spouštění v javě a nebo jestli není zablokované spouštění
programů stažených z internetu - mám bloknuté obojí, a nestálo mi za to
přesvědčovat počítač, že tohle opravdu chci spustit.
Majka