[talk-cz] Problém s JOSM

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Leden 10 16:44:29 UTC 2019

Dne 01/10/19 v 14:42 Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ahoj,
>
> stažený to JNLP mám na ploše.
>
> Zjistil jsem, že když vlezu do ovládacího panelu Javy a kliknu na View…
> u Temporary Internet Files
>
> tak tam JOSM je a odtud jde i spustit (stáhne se a pustí).
>
> Ale poklikáním prostě ne.
>
> Nemá to někde nějaký log, který by mi řekl více.
>

> Ten script, co máš, je na Windows? Můžeš mi ho, prosím, poslat?
>

> Děkuji.
>
> Dalibor

Ahoj,

na Windows používám toto:

stáhnu si JOSM z https://josm.openstreetmap.de/josm-tested.jar někam,
třeba na plochu - je to jen tenhle jeden soubor.
spustím si "cmd.exe" (vše bez uvozovek)
dám "cd Plocha"
(podle jazyka, někde je to "cd Desktop" atp.)
spustím "java -jar josm-tested.jar"
JOSM se začne spouštět a v tom příkazovém okně vypisuje, co dělá a co se
mu nelíbí.

(Prakticky totožně to funguje i na Macu, různých Linuxech etc., základní
je ten příkaz "java -jar josm-tested.jar", liší se jen v tom, kam se to
stáhne :) - jen občas je potřeba stáhnout novou verzi.

JNLP je zjednodušená verze téhož - *pokud* funguje, je to super. Bohužel,
co jsem zažil, tak funguje...občas.)

Zdar,
Honza "Piškvor" Martinec