[talk-cz] [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Leden 11 22:21:57 UTC 2019

Ahoj!

> Koukala jsem, že se můj mail z mobilu nějak nepovedl, takže shrnutí:
>
> České Budějovice jsou na hrozně dlouhé lokty. Otevřená data nikde nemají.
> Informací je poměrně dost, jenže to na mě působí dojmem, že by jim nejvíc
> vyhovovalo, abychom si to potichu okopčili, aby se pod souhlas nikdo z
> magistrátu nemusel podepsat.

Neumel by pomoci zakon o svobodnem pristupu k informacim? Proste si o
ta "verejna" data zazadame s tim ze je chcem dal sirit, a oni bud musi
rict ze jo, nebo vysvetlit proc to nejde.

...a vzhledem k tomu ze uz verejna jsou, budou tezko vysvetlovat ze to
nejde :-).

Maji tusim mesic na odpoved... a tohle uz by se nemuseli bat podepsat,
protoze podle zakona nemaji moc volbu...

									Pavel