[talk-cz] [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 15 22:21:24 UTC 2019

Ahoj. CC0 je public domain - volné dílo. Volnější než ODBL. https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/deed.cs

Jinak Držím palce, ať se daří.

Marián

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.