[talk-cz] [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Leden 16 07:28:17 UTC 2019

Ahoj, zopakuji, co je ted zajimave z OSM pro mapy.cz:

- poštovní schránky (amenity=post_box)
- popelnice na separovaný odpad (amenity=recycling+recycling_type=container)
- SOS telefony (emergency=phone)
- telefonní budky (amenity=telephone)
- stojany pro kola (amenity=bicycle_parking)
- automaty na jízdenky (vending=public_transport_tickets)
- parkovací automaty (vending=parking_tickets)
- železniční přejezdy (railway= level_crossing)

Neco z toho by se v datech od mesta mohlo vyskytovat. Jinak obecne
plati, ze cokoliv se otevre (nejen pro OSM) je urcite dobre, ale
realne vyuziti je tehdy, kdyz se najde konkretni clovek/projekt, ktery
zacne s daty pracovat.

Diky a preju hodne uspechu!