[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

gorn osm na kub.cz
Čtvrtek Leden 17 08:45:01 UTC 2019

Ahoj,

děkuju za připomínky, opravy jsem zanesl. Jediný co bych chtěl zachovat
je že v textu je výslovně zmíněno "stáhnout data" protože to je to co
dle méí zkušenosti s propagací OSM je takový ten "wow" efekt a občas
tomu ani lidi nevěří.

Novou verzi pošlu jen co se mi podaří vyzrát na tečky ve Windows 10 :)

gorn