[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Leden 17 16:59:12 UTC 2019

Myslím, že Windows za to nemůžou.

Řekl bych, že je tam použit font, který na Linuxu je

a na Windows ne a sám o sobě není vložený do PDF,

nebo se špatným kódováním.

Dalibor

From: Marián Kyral [mailto:mkyral na email.cz]
Sent: Thursday, January 17, 2019 5:49 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Subject: Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Nevím, co s tím ty windows dělají, původní v5 na linuxu v Okularu naprosto bez problémů.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: gorn <osm na kub.cz <mailto:osm na kub.cz> >
Komu: talk-cz na openstreetmap.org <mailto:talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 17. 1. 2019 17:25:40
Předmět: Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Díky za všechny postřehy

*	zanesl jsem  větší pole pro adresu (majka, petr)
*	Pavlovo připomínky ohledně lidí co se nechtějí někde zveřejnit budeme řešit, zatím woraround je poslat přihlášku a zaplatit příspěvky hotově nějakému radnímu (na transparentní účet podle mě nejde zaslat "netransparetní" platbu - minimálně tam bude odesilatel
*	další Pavlovo připomínky budeme řešit v radě, jsou širšího charakteru
*	problémy s kódováním fontů (vop, Dalibor) jsem řešil a v příloze jsou tři pokusy. Trochu jsem se ponořil do diskuzních fór a začínám mít pocit, že FPDF formát (a PDF obecně) je teda velehumus a něco tak jednoduchýho jako defaultní UTF je velice těžké dosáhnout. Některé specifikace to dokonce zakazují (ano PDF má několik specifikací). No takže to zkusíme prakticky - v příoze jsou tři verze, budu rád pokud mi napíšete která pod kterými windows a verzí Adobe Readeru Funguje - je to generováno z AR Pro, ale někde píšou že některé AR s tím kompatibilní nejsou. Primárně to chci rozchodit na Win a Macu (tam to běží) a pak budu řešit Linux (jsem sám Linuxák, ale Adobe na Linux prostě kašle)

gorn