[talk-cz] Drobnosti k mapovani lyzarskych rozcestniku

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Leden 18 13:03:12 UTC 2019

On Fri, 18 Jan 2019 at 13:53, Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> wrote:

> z techto duvodu bych neznacil mapu vubec, jen rozcestnik.

Jestli takových rozcestníků je víc, možná bych začala přidávat map=yes nebo
guidepost:map=yes, a to zatím jen pro evidenci toho, kde se ty mapy
vyskytují. Rozumnější značení můžeme vymyslet kdykoli později, ale
ignorovat tu informaci by se mi tak úplně nechtělo.

Majka