[talk-cz] Drobnosti k mapovani lyzarskych rozcestniku

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pondělí Leden 21 11:57:38 UTC 2019

osobně jsem na dva rozcestníky přidával i thermometer=yes.
Prostě je tam, medle není třeba kvůli každé zvláštnosti spouštět
mezinárodní diskusi.
Stejně tak může být na rozcestníku třeba sada šroubováků pro
lyžaře/cyklisty, kamera, meteostanice apod.

JAnD
---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb