[talk-cz] Hromadná editace/úkol pro všechny? Bylo: Seznam vodních ploch se špatnou kategoriií

Michal Poupa michal.poupa na gmail.com
Středa Leden 23 09:34:31 UTC 2019

Udělal jsem ručně všechny přehrady v CZ - podle seznamu z wiky atd... špatně ptahovaných přehrad bude minimum.

Nejvíc bude špatně rybníků, pískoven a různých slepých ramen řek - tůní ty by meli být jako lake i pískovny.

Michal