[talk-cz] Hromadná editace/úkol pro všechny? Bylo: Seznam vodních ploch se špatnou kategoriií

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Leden 23 09:45:54 UTC 2019

Dalibore,

tady ale nejde o rybník nebo jezero. Tady jde o to, že to máme zmapované
jako landuse=reservoir, a že toho máme skoro 65000 ks v databázi, takže je
třeba to nějak rozkouskovat.

Ten "rybník" je těžká zkratka, která nedělá nic jiného, že tohle "předsune"
v pořadí před ty nepojmenované. Jen to říká, že většinou název bude
znamenat, že je to "nějak" významné.
A pokud se podíváš na ten můj návrh, tak tam říkám, že to chce upravit
ručně, a že to není práce pro jednoho člověka (bod 2 a 3).

*Automaticky by se opravovalo jen to, kde už ty značky (rybník/jezero/...)
jsou dobře, jen je tam navíc landuse=reservoir (bod 1). *Protože tím by nám
toho mohlo poměrně dost vypadnout z toho ručního procházení.

Jestli se Ti chce rovnou do celých 65 tisíc nádrží, máš možnost :)

Majka