[talk-cz] funguje JOSM?

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Úterý Leden 29 15:46:30 UTC 2019

no teď už se to rozběhlo
---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 29. 1. 2019 16:41:29
Předmět: Re: [talk-cz] funguje JOSM?
"

Tak mě ano, a to všechno na co jsem si vzpomněla.

Právě vyzkoušeno:

   * stažení nové verze latest
   * stažení/kontrola nových verzí pluginů
   * stažení dat
   * načtení historie prvku

Historie prvku nemá co dělat s JOSM, ale s api, přes které se to stahuje. Co
tam máte nastavené? Mám default OSM server URL, nejsou ty problémy spíš přes
overpass nebo nějaký jiný server?

Majka

On Tue, 29 Jan 2019 at 16:33, Jan Macura macurajan na gmail.com