[talk-cz] Mapzen projektem Linux Foundation

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Leden 30 09:28:45 UTC 2019

Mapzen jako firma nabízející mapy skončil, ale spousta jejich projektů
osiřela (část byla "adoptována" - třeba Mapbox přebral Valhallu i její
vývojáře) a právě o tyto projekty by se mělo starat Linux Foundation.
Tudíž IMHO budou dál vyvíjet (především) Tangram, Valhallu a Pelias +
časem možná další související věci.