[talk-cz] Update translation of Cs:Tag:route=hiking

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Červen 26 11:42:58 UTC 2019

k jiz starsimu tematu

existuje situace, kdy cykloturisticka (nikoliv vsak ciste turisticka) trasa
vede jednosmerkou a proto ji v opacnem smeru musi autor trasovat vedlejsi
ulici.

Narazil jsem na to pri mapovani okruzni cykloturisticke trasy Brnenske
kolecko, takovy usek je v Turanech - jednosměrné úseky "Holásecká" a "ulice
1. května".

vop

---------- Původní e-mail ----------