[talk-cz] Update translation of Cs:Tag:route=hiking

majkaz majkaz na centrum.cz
Středa Červen 26 13:31:14 UTC 2019

To ale není celá jednosměrná trasa ? To, o čem se mluví na té wiki je trasa, která se dá/smí projíždět jako komplet jen jedním směrem, ne že tam je úsek, který (specificky u cyklotras) díky jednosměrkám není možné projet oběma směry.

Takovou cyklotrasu s jednosměrnými úseky tu taky máme, a ne jednu. Týž magistrát, který je propaguje a má je tak zakreslené na mapě, zároveň zapomněl, že tam dodatečně narval jednosměrky bez možnosti to projet na kole obousměrně. U jedné z nich není na výběr - hodí tě to za úzkým mostem do přikázaného směru pryč od té cyklotrasy v poměrně silném provozu, slézt z kola tam není kam, takže tě to opravdu vyhodí o dva bloky jinam než se potřebuješ dostat. Takže jsem tam ty alternativní kousky taky přidávala, ačkoli to fakticky značení v terénu nemá. Je to tam v mapě podle hesla "pokud chcete zpátky na cyklotrasu, tak prosím tudy".

Majka
> Od: "Petr Vozdecký" <vop na seznam.cz>
> Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 26.06.2019 13:45
> Předmět: Re: [talk-cz] Update translation of Cs:Tag:route=hiking

k jiz starsimu tematuexistuje situace, kdy cykloturisticka (nikoliv vsak ciste turisticka) trasa vede jednosmerkou a proto ji v opacnem smeru musi autor trasovat vedlejsi ulici.Narazil jsem na to pri mapovani okruzni cykloturisticke trasy Brnenske kolecko, takovy usek je v Turanech - jednosměrné úseky "Holásecká" a "ulice 1. května".vop