[talk-cz] cykloturistická trasa Brněnské kolečko

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Červen 26 12:09:16 UTC 2019

Ahoj,

pár slov k praxi s Fody:

zkusil jsem vytěžit postupně se zdokonalující databázi Fody a vizualizaci
chybějících rozcestníků turistických tras v mapě. Vzal jsem si jako
testovací trasu cykloturistickou trasu Brněnské kolečko a prosím Brňáky o
pozornost:

tato trasa má 24 rozcestníků, z toho 5 chybělo jako body v OSM. Všechny
ostatní měly body i fotky ve Fody. Díky tomu se podařilo úplně jednoznačně
identifikovat, která data v mapě chybí a bylo možné jít sbírat do terénu
právě tato vybraná data.

Vyfotil jsem 4 rozcestníky a tedy jeden poslední chybí - "nám Karla IV." v
Líšni. Jeden snímek ve Fody je nedokonalý (vyfocená je jen jedna ze dvou
tabulek rozcestníku). Kdo se tedy pohybujete v této části města, prosím o
foto do Fody.

Současně jsem řešil i otázku vizualizace. Někdo si dal tu práci a relaci v
délce 73 km (dle součtů dílčích délek úseků na tabulkách :) celou hodil do
relace (tedy alespoň myslím, že celou). Tato ale neměla tag osmc:symbol=*.
Důvody mohou být různé, ale možná je hlavním důvodem to, že trasa je
"bílá"...? Freemap.sk cykloturistické trasy jako barevné linie nevykresluje
a žádná z vrstev na osmap.cz vyjma zdroje "Turistická mapa" z poloha.net
(kde čekám, jak se to vykreslí) také ne. Tam se běžné cykloturistické
barevné linie (červená, modrá...) vykreslují v mapě OK. Bílou jsem ale
nenašel. Řešil jste to někdo? Jak toto (bílá linie) řešit?

A ještě jedna otázka - jsem schopen v editoru iD rozumě řadit přidané prvky
realce tak, abych dodržel úzus, že rozcestníky jsou až na konci a to ve svém
skutečném pořadí? Nebo se na toto už "nehraje"?

Díky za reakce a případnou pomoc s fotkami

vop