[talk-cz] Značení obce

mahdi1234 na centrum.cz mahdi1234 na centrum.cz
Pátek Březen 1 08:16:37 UTC 2019

Ha Noj wrote:

>     Ahoj. Narazil jsem na problém jak zmapovat začátek a konec obce.
>     Na jedno místě končí jedna obec a hned začíná druhá a na stejném
>     místě z druhé strany to samé. Do názvu se vejde jen jeden název obce
>
> *** Myslím, že jsem to dával do jednoho, stejně je to jen symbolické
> (pro orientaci v mapě) a nic z toho myslím neplyne. Ty důsledky plynou
> až z "maxspeed"

To je otazka :) ja jsme resil s vyvojarema Magic Earth, jestli by bylo
mozny podle toho jestli je to obec nebo ne delat "guess" na upozorneni
prekroceni max rychlosti ... otazka, jak to navigace muze resit, pokud
neni max speed a jedna z moznosti je prave znacka obce.

mahdi