[talk-cz] Šablony pro Žádost o data

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Sobota Březen 2 04:58:42 UTC 2019

On Fri, Mar 1, 2019, 12:19 majka <majka.zem+talk na gmail.com> wrote:

> Koordinovat žádosti - tj. evidovat minimálně evidovat, kde se žádalo a jak
> to dopadlo (nebo nedopadlo) + případně shromažďovat to nějak centrálně.
> Osobně jsem počítala s tím, že se o část postarám komplet (tj. obeslat
> všechny banky, co si vzpomenu, ale zejména ČSOB + to CSS co jsem slíbila
> Mariánovi + město České Budějovice.
>
> Majka

Aha, tohle jsem povazoval za samozrejme, tak jsem prave premyslel, co jeste
jineho to mohlo byt.

Stranka na wiki co se o ni mluvilo je podle mne OK pro evidenci stavu,
pokud se toho ujmes, tak samozrejme vzit vsechny banky najednou bude
idealni, da se z toho pak nachystat jedna sada bankomatu a pobocek a ta
zpracovat najednou.

Bye